søndag 24. januar 2010

Noen dager til......

Ikke galt med 2 innlegg på nesten 4 måneder. Får vel bli litt bedre nå som jeg først skal reise og har noen historier og fortelle.
Fredag var siste dag på jobb i Akeladden barnehage avdelig Trollungene. Da jeg kom var det pyntet med svarte ballonger. Og vår kjære avdelingsleder hadde bakt kake. =)  For en barnehage og for noen folk som jobber der, og for noen skjønne unger. Alderen 0-3 er jo bare super å jobbe med. =) Selv om vi sa det var min siste dag, så tror jeg ikke de helt skjønte det. Man blir jo liksom veldig glad i ungene og folka der, så må innrøme det var litt trist å slutte og jeg komme til å savne de alle.

HALLO... Det er bare 7 dager igjen (snart 6) til jeg og Kjartan sitter på flyet til Guayaquil.
Eller egentlig sitter vi vel i Amsterdam og venter på flyet, som sikkert er forsinket, men det er vel verdt ventetiden når vi først kommer frem. Så får vel bare finne et eller anna for at tiden skal gå litt fremmover.
En uke igjen hjemme i kalde Norge. Så bærer det videre til varmere strøk. Litt sykt at det er sommer der nede nå og vi drar fra 5- 10 minus og kommer til 30-40 varmegrader... Kan ikke si det er så galt det. Få oppleve en herlig vinter med telemark, hyttetur og skigåing og bare hoppe rett til sommer. Må si jeg er veldig fornøyd og jeg gleder meg veldig.
Merker det begynner å gå litt opp for meg at jeg kunn skal være en uke til i Norge. Sommerfuglene som ikke har vært der, begynne å komme. Det har alltid vært så lenge til, så jeg har liksom ikke tenkt på det på samme måte som nå. Pakkeliste, ja det har jeg skrevet. Men så gjenstår jo pakkingen, rydding av rom, handle litt småting som jeg skal ha med +++. Så det er egentlig veldig deilig å ha denne uken å gjøre det på. 
Fytti katta... Jeg gleder meg så sykt. =D Blir utrlig bra....

2 kommentarer:

  1. Åh, dette blir så bra!!! Du får se om ikke du kan få oppdatert litt oftere ja ;) Gleder meg til det.

    SvarSlett
  2. Jeg gleder meg noe sykt på dine vegne! Det blir nok knall :D

    SvarSlett